05 de gener 2008

La música que em

No tinc gaire ganes de respondre a aquest mem, però com que tinc tendència a contestar-los, ho faré. Jo no tinc tants recursos com el meu antecessor i provocador d'això, per tant no penso matar-me a buscar el vídeos de cap de les cançons. També he de dir que no les he pensades gaire, vull dir que és la primera que m'ha vingut al cap, però segur que en cada categoria d'aquestes n'hi podria posar unes quantes de cançons. I per cert, mai9, escolto més de cinc cançons.

Una cançó que em posa romàntica
Fa anys escoltava una cançó del Luís Eduardo Aute gravada en un concert. Ell deia quines eren les tres cançons d'amor que més li agradaven. Coïncideixo amb ell en dues. Però per mi, aquesta ve a ser el meu led motiv (no sé si s'escriu així). Vull dir que jo em sento com ella. Ella és Maria Magdalena i a qui no sap com estimar és a Jesús.


Una cançó que em posa catxonda
No calen gaire explicacions. Escolteu-la i ja està.


Una cançó que em posa alegre i no puc evitar cantar i ballar
I a més no és només que no pugui evitar cantar i ballar i que em posi alegre, és que entenc el que diu i realment és una alegria!


Una cançó que em posa melancòlica
Perquè sí.


Una cançó que no m'avergonyeixo que m'agradi
Aquesta categoria la trobo estúpida. Jo no m'avergonyeixo que m'agradi cap cançó, així que enlloc d'això he decidit posar una cançó que poca gent pensaria que m'agradés.


Una cançó per arrasar
Potser no és ben bé una cançó per arrasar, però com que tampoc tinc gaire clar el sentit de la categoria, crec que la guerra sí que arrasa.



Deixo oberta la porta per si algú altre vol seguir amb el mem. No vull obligar a ningú ni demanar a ningú que ho faci. Tampoc crec que això arribi massa lluny.

4 comentaris:

Anònim ha dit...

Gracies per les cançons, i feliç aniversari?
A.

trena ha dit...

De res :)

El meu aniversari va ser l'1 de desembre... gràcies :)

Anònim ha dit...

des del teu aniversari... no sé res de tu... poemes pels teus anys
versos per les teves oïdes no et vull perdre el rastre no em preguntis per què he sentit prop la pell el cor i ment les cançons q et....també em...potser necessito saber de tu....


molt atentament LLANCER-FORT....

trena ha dit...

Hola Llancer-fort!
No em perdràs el rastre :)
Petons