17 de novembre 2008

Qui és jove?

Avui el pare m'ha dit una frase que m'ha agradat. Parlàvem i ell em deia que s'està fent vell, i jo li he dit que no, que ell sempre ha estat jove. I aleshores és quan m'ha dit la frase. És una frase que defineix la joventut, però que no recorda qui li va dir. De tota manera a mi m'ha agradat i a més el pare ha fet la broma de que la podia posar al blog :P. Doncs aquí la teniu:

Jove és aquell que té més projectes que enyorances.

Encara m'agrada. I jo encara sóc jove.

7 comentaris:

Anònim ha dit...

Bona, la frase. Ja et trobava a faltar.
petó
betmataro

trena ha dit...

Sí, jo també enyorava escriure :)

Guixona ha dit...

He de fer un agraïment a sa teva família, pq gràcies a ella has seguit escrivint, cosa que feia temps que no provaves de fer.
Raquel, no ho deixis mai, saps que se't dóna i et cau bé ;)

trena ha dit...

Gràcies jove!

Anònim ha dit...

Uuiui, què m'he perdut?
betm

trena ha dit...

Bet, no t'has perdut res, la Sara ho diu perquè he escrit arrel d'una conversa amb el meu pare ;)

Anònim ha dit...

Vaaal