03 de gener 2007

Avui no han canviat les olors :)

He llegit al Centpeus un post sobre la migranya. Jo en tinc moltes de migranyes i en Dan ha fet una explicació fabulosa de què són les migranyes fisiològicament parlant, com comencen i quines en solen ser les característiques (dolor en un sol costat del cap, nàusees, fotofòbia, fonofòbia i empitjorament amb el moviment són els que tinc jo... de les que diu ell, totes menys una...).

Una de les coses que a mi em passa diferent sobre el que explica en Dan al seu post és que jo no tinc l'aura que ell descriu amb problemes amb la visió, potser perquè sempre hi veig prou malament i una mica més de distorsió no m'afecta :P.

A mi el que em passa és que una estona (indeterminada) abans de tenir l'atac de migranya sento que les coses i les persones fan una altra olor, no vull dir que facin mala olor, només que fan una olor diferent.

De totes maneres, després de llegir tota la seva explicació, segueixo volent que algú m'expliqui perquè tinc migranyes (no tan sols què són) i, si pot ser, que em facin un tractament per eliminar-les definitivament, enlloc d'haver d'anar sobrevivint-les a base de tractaments simptomàtics.