05 de maig 2007

Entre tu i jo

L'altre dia em vaig llevar amb unes immenses ganes de plorar. I no ho vaig fer. I encara les tinc. Saps, m'agradaria poder-te explicar perquè tinc ganes de plorar, però, entre tu i jo, no sabria per on començar.

I si llegeixes això, no et preocupis per mi, perquè no és dolent voler plorar.

Avui m'he llevat amb unes immenses ganes de somriure. I ho he fet. I encara les tinc. També m'agradaria poder-te explicar perquè tinc ganes de somriure i de riure, però, sincerament, entre tu i jo, tampoc sabria per on començar.

I avui també tenia moltes ganes de sortir a passejar. Però al final ningú no ha volgut sortir amb mi.

I, entre tu i jo, avui he après que s'han de fer les coses quan et ve de gust fer-les i no esperar que els altres pensin que són bones de fer o no. Si vull plorar, ploraré, encara que em diguin que no, i si vull somriure, ho faré, encara que em mirin sorpresos, i si vull sortir, sortiré, encara que m'hagi de barallar amb tothom.