13 de maig 2007

X-men 3

Bé, diuen que més val tard que mai, doncs seguint aquesta dita jo vaig veure aquesta pel·lícula ahir. Després de la caiguda dels mites que vaig patir mirant els dos Spider-man necessitava una mica d'alguna cosa que em fes apujar els ànims. I X-men 3 va fer el fet.

Té argument, que cap dels dos Spiders que havia vist durant la setmana passada en té, senzillament són dues pelis on hi van passant coses perquè tingui sentit la cosa que passarà després, que generalment és la lluita amb el "villanu" de torn.

Doncs, X-men sí que en té d'argument. Et recupera coses que havien passat a les anteriors i entens el què i el per què de certes coses.

Bé, últimament no estic gaire prolífica, i no sé gaire què dir ni com dir el que sí sé que vull dir, només diré que aquesta sí que m'ha agradat.